Mike har angrepet

Avlives?

Ja nå har det seg sånn at min kjære, snille, gode Mike har angrepet og drept. Det er ikke hvilket som helst offer, men min kjære Sony Ericsson.

Jeg var ute med Mike å trente og jeg må si han har blitt veldig flink men det oppstår da problemer av å ha en lydig hund også.

Han har blitt helt rå på apportering så når vi var å trente mistet jeg mobilen i gresset. dette oppdaget Mike før meg og innen jeg fikk reagert hadde Mike tatt mobilen i munnen og kom løpendes etter meg med min kjære mobil i munnen. han kom bort til meg og leverte den, men da var det for sent for min elskede mobil var allerede død.

Dette innlegget ble publisert i Mike. Bokmerk permalenken.

1 svar til Mike har angrepet

  1. sikvax sier:

    Neimen huff da! Mike må da vere ein farleg hund å ha gåandes rundt 😮

Legg igjen en kommentar