Bokrudstad hundesenter

På søndag satte jeg og Mike oss på toget til Moelv hvor vi ble hentet av Jeanette. En kjapp tur hjemmom hos henne for å hente krekene så reiste vi til Bokrudstad hundesenter i Veldre.  Wow for en plass. Det var stort jorde + litt skog som var inngjerdet. 40 kr pr time for drop-in på det inngjerda området. Det er også en oppvarmet hall der for treninger.

Jeanette har startet opp agilitygruppa Åsmarka blandede og de er så heldige å få trene der i vinter.

Det var koselig å se igjen kjente på to og fire ben. Planen er å flytte til Moelv til våren så jeg gleder meg masse til å kunne trene agility igjen og ta dette området i bruk.

Mike, Tequila, Max og Tapper koser seg

Mike, Tequila og Max

Barskeste kreket Max/ Ari Behn

Mike fikk raptuus

Tequila og Tapper leker

Tapper elsker å løpe løs

Ellie og Caro hilser

De som har åpnet Bokrudstad hundesenter har selv 7 hunder av rasen Irsk Ulvehund. Jeg var så heldig at jeg fikk hilse på 5 av dem. Det var litt av ett syn da de kom løpende i full fart fra nedsiden av området. Større koseplugger skal man lete lenger etter.

Etter hundene hadde løpt fra seg var det på tide å trene litt. Det var gøy å se hvor langt alle er kommet siden sist. 

Jeg og Mike fikk også prøvd oss. Mike husket alt og var helt med, men værre var det med meg. Første jeg må gjøre når jeg flytter er nok å få tatt ett handlerkurs. Mike var rå i slalomen (til han å være hehe) og løp over bommen på 2. forsøk. På nybegynnerkurset klarte Mike å falle ned fra bommen to ganger så den har vi jobbet mye med så det var gøy å se han bare løp over.  Vippa har vi trent inn på en lekeplass med dumphuske. Jeg glemte komandoen så han løp over før vippa traff bakken, men på neste forsøk husket jeg stopp komandoen vi har trent så mye på og der sto jo gutten min bom stille rett over midten som han skulle.

Hjemmesiden til hundesenteret

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Bokrudstad hundesenter

  1. Kristin sier:

    Fy, der ser det fint ut! Synd det er så langt unna, for dit vil jeg også dra!!! 🙂

  2. Flotte bilder, Linda! Takk for hyggelig besøk – hils kuleste Mike 🙂

Legg igjen en kommentar